Cenník

Metóda platby

POPLATOK

Dobierka

?? EUR 

Bankový prevod

ZDARMA

Platobná karta

?? EUR 

Online bankový prevod

?? EUR 

Platba pri osobnom odbere

ZDARMA

Ceny dopravy

HMOTNOSŤ

POPLATOK

Osobný odber

neobmedzene

ZDARMA

Kuriér SPS ( UPS )

1-3kg

EUR

Kuriér GLS

kg

?? EUR 

Packeta Z-BOX

kg

EUR

GEIS

kg

EUR

Možnosti platby

U nás máte vždy na výber, takisto sa to týka aj spôsobu platieb. Vo všetkých prípadoch máte istotu bezpečného nákupu garantovanú našou firmou Cichlid Fuljers.

Dobierka – peniaze za tovar zaplatíte až pri prevzatí tovaru kuriérovi.

Bankový prevod – po prijatí Vašej objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Za tovar zaplatíte vopred na náš bankový účet vedený v ČSOB. Po prijatí platby odosielame tovar s tým, že Vás informujeme o termíne, kedy zásielka dorazí.

Platobné karty – po vytvorení objednávky ste presmerovaný na bezpečnú platobnú bránu banky, kde zadáte potrebné údaje. Pokiaľ je transakcia autorizovaná, platba prebehne okamžite a tovar expedujeme najneskôr nasledujúci deň, pokiaľ je skladom. Využívame platbu cez Payout.

Online bankové prevody – online platba prostredníctvom priameho bankovníctva Vašej banky. (TatraPay, VÚB Banka, UniPlatba, Sporopay, ČSOB, Poštová Banka)

V hotovosti alebo kartou na pobočke (osobný odber) – za tovar zaplatíte v hotovosti alebo kartou pri osobnom odbere priamo na pobočke na adrese Petrovice 625, 01353 Petrovice.

Možnosti dopravy

1. Osobný odber….grátis

Tovar bude možné vyzdvihnúť si osobne na našej pobočke Petrovice 625, 01353 v otváracích hodinách Po-Pi 7,30-16,00. So 9,00-12,00.

Pre produkt objednaný s vyzdvihnutím na pobočke si príďte až po obdržaní výzvy ku osobnému odberu na email, prípadne telefón. Za tovar zaplatíte v hotovosti alebo kartou

2.Kuriér SPS (UPS)…..???

Objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej služby SPS (UPS)

Tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky

Pred expedovaním zásielky vám pošleme informačný mail, prípadne vás budeme telefonicky kontaktovať, aby sme si overili vašu dostupnosť.

Pre balíky zaslané na dobierku, sa doručenie uskutočňuje zaplatením priamo vodičovi dodávky. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou

Neprehliadnite!!! – Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Ak by ste jeho poškodenie zistili až po úplnom otvorení balíka, kontaktujte nás do 24 hodín od prevzatia. Po tomto termíne nie je možné reklamáciu uznať!

3. Kuriér GLS….???

Objednaný produkt je doručený prostredníctvom kuriérskej služby GLS

Tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky.

Pred expedovaním zásielky vám pošleme informačný mail, prípadne vás budeme telefonicky kontaktovať, aby sme si overili vašu dostupnosť.

Pre balíky zaslané na dobierku, sa doručenie uskutočňuje zaplatením priamo vodičovi dodávky. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou

Neprehliadnite!!! – Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.

4. Packeta Z-BOX…..???

Objednaný tovar je doručený do samoobslužného Z-boxu, prípadné na výdajne miesto.

Zásielku poslanú cez mobilnú aplikáciu Packeta uhradíte priamo v mobilnej aplikácii Packeta. Prípadnú dobierku za zásielku možno uhradiť taktiež vopred v aplikácii (potrebné v prípade vyzdvihnutia cez Z-BOX), prípadne v hotovosti či kartou na výdajnom mieste.

5. GEIS:….???

Nadrozmerné krehée zásielky s vysokou hmotnosťou sú doručované na adresu na palete kuriérom GEIS.

Tovar bude doručený do 1-2 pracovných dní od expedovania zásielky.

Pred expedovaním zásielky vám pošleme informačný mail, prípadne vás budeme telefonicky kontaktovať, aby sme si overili vašu dostupnosť.

Pre balíky zaslané na dobierku, sa doručenie uskutočňuje zaplatením priamo vodičovi dodávky. Platba môže byť vykonaná v hotovosti, rovnako ako kreditnou alebo debetnou kartou.

Neprehliadnite!!! – Skontrolujte prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom. Aj keby sa vám zdal nepoškodený, aby sme si zabezpečili možnosť reklamačného konania, preberte zásielku len s podmienkou s označením: ” S VÝHRADOU!”

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr,bez označenia S VÝHRADOU, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme brať ohľad.