pre objednávky od 99€
už viac ako 20 rokov
z vlastného chovu Cichlid-Fuljers
Žiadne produkty
REKLAMÁCIE
Kupujúci je povinný dodaný tovar skontrolovať bez zbytočného odkladu po dodaní a bezodkladne informovať predávajúceho o zistených chybách.
Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho nároky z chýb tovaru len na tovar, ktorý vykazuje chyby, ktoré existovali v čase dodania tovaru kupujúcemu, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.
Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom, kedy kupujúci tovar prevezme. Všetky reklamácie musí kupujúci uplatniť najneskôr do konca záručnej doby. V oznámení o reklamácii musia byť popísané zistené chyby tovaru a musia tu byť uvedené informácie potrebné na identifikáciu kupujúceho, doklad o kúpe reklamovaného tovaru spolu s číslom objednávky.
Reklamčný list spolu s chybným tovarom zašle kupujúci, resp. osobne doručí na adresu Cichlid Fuljers, s.r.o., Petrovice 608, 01353 Petrovice.
Predávajúci vybaví reklamáciu (t.j. oznámi kupujúcemu, či reklamáciu uznáva ako dôvodnú, alebo nie) bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.
V prípade ak:
Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci neodpovedá za chyby tovaru, ktoré boli spôsobené v príčinnej súvislosti s jednaním alebo opomenutím kupujúceho.
Informácie o priebehu vybavovania reklamácie predávajúcim môže kupujúci získať na adrese cichlid@cichlid.sk.
Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že si reklamačný poriadok prečítal a v celom rozsahu s ním súhlasí a zároveň potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust. § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
Poškodenie tovaru pri preprave kuriérom, prípadne poštou nahláste mailom, telefonicky, SMS najneskôr 24 hodín po jeho prebratí !
Poškodenia tovaru, ktoré budú nahlásené dodatočne, nebudú uznané!
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68
fax č. 041/763 21 39
Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcemu zaniká:
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za chybu a nedá sa ani reklamovať.
ktorej prevádzkovateľ je firma Cichlid Fuljers s. r. o.,Petrovice 608, 01353 Petrovice, Slovenská republika, IČO: 48016527, DIČ: 2024181896, IČ DPH: SK2024181896
Zákazník:
Meno a Priezvisko:
Adresa:
Číslo účtu /v IBAN/:
Telefón, email:
Predmet reklamácie /Špecifikácia, množstvo:
....................................................................................................................................................
Doklady o kúpe:
Faktúra:.......................................zo dňa
Pokladničný doklad: :.......................................zo dňa
Objednávka číslo: :.......................................zo dňa
Iné:.............................................
Popis vád:
Požadovaný spôsob vybavenia reklamácie:
Svojim vlastnoručným podpisom potvrdzujem, že všetky údaje v reklamačnom formulári sú pravdivé a úplné, bol som oboznámený s reklamačným poriadkom spoločnosti.
Dňa:
Podpis zákazníka:
Vyjadrenie predávajúceho (vypĺňa predávajúci):
Na základe vyššie uvedených informácií sme prijali Vašu reklamáciu tovaru. Vami uplatnená reklamácia bola vybavená nasledovne:
- Vymena tovaru:
- Oprava tovaru:
- Vrátenie peňazí:
- Zľava z kúpnej ceny:
- Iné:
- Nebola uznaná/ Na základe odborného posúdenia zo dňa
Reklamácia bola doručená dňa:
Reklamácia bola vybavená/zamietnutá dňa:
Reklamáciu vybavoval/Meno a priezvisko:
Ak bola reklamácia zamietnutá, môžete sa obrátiť o vykonanie odborného posúdenia na:
Číslo reklamácie: